TEKNOMAK | Kalite
×
Hakkımızda > 

Kalite

Kalite

 

TEKNOMAK olarak, Türkiye’de ve dünyada asfalt sektörüne hizmet vererek, her yıl daha da gelişerek, sayısal hedefler ötesinde hizmet kalitesinde de lider olarak kalmayı, temel politika kabul etmekteyiz.

Kalite Neden Önemlidir?

  • Kalite kontrol ve güvence; ürün kalitesini emniyet altına almak, tasarımdan dağıtıma, satıştan satış sonrasına kadar ürün kalitesinin belirlenmesi ve güvence altına alınmasıdır. Kaliteyi elde etmek düzenli ve sistematik bir çalışma gerektirir. TEKNOMAK markası olarak üretimde kilit noktamız, kaliteli ürünler üretmek ve kalitenin sürdürülebilirliğini sağlamaktır. Buna ek olarak, ürün kalitesi ve satış sonrası hizmetleri ile müşterilere, ihtiyaçlarını her zaman yüksek kalite düzeyinde karşılayabilecekleri ürünler sağlayarak, süreçleri güvence altına almaktır.
  • TEKNOMAK markası olarak kalite güvence sürdürülebilirliğini sağlamak için CE belgeleri, TSE Üretime Uygunluk Belgeleri, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, EN 1090, EN ISO 3834, Yerli Malı Belgeleri ve İmalat Yeterlilik Belgesi olmak üzere birçok alanda, ürünlerimizi belgelendirmiş durumdayız.

Kalite Politikamız

  • Şirket prensiplerine ve kurumsal kimliğe bağlı hareket ederek, Kalite Yönetim Sistemimizin ISO 9001 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesi, belgelendirilmesi ve sürekli iyileştirilmesi,
  • Sürekli iyileştirme yaklaşımı doğrultusunda tüm süreçlerimizdeki hedeflerimize ulaşılması, verimliliğin uluslararası alanda rekabet edebilecek seviyeye yükseltilmesi,
  • Kalite bilincini tüm çalışanlarımızda oluşturarak, takım ruhu içerisinde şirket ve birim hedeflerine ulaşılması,
  • Tüm çalışanların, yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen bireyler haline gelmeleri, müşterilerimizin beklentilerini aşacak ürünler ve hizmetler sunabilmeleri için yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımlar ile teknik, davranışsal yetkinliklerini arttıracak eğitimlerin gerçekleştirilmesi yönünde faaliyetlerimizi, Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri ile birlikte bütünsel bir yaklaşımla yürüterek sektöründe kalite ve güven zirvesinde kalıcılığıyla örnek bir kuruluş olmak ve dünya servis merkezi haline gelebilmek için çalışmaktayız.

Bizim İçin Kalite

  • Kusursuza yakın üretim sağlamak
  • Kalitenin sürdürülebilirliğini sağlamak
  • Müşteri ve çalışan memnuniyetini her zaman üst düzeyde tutmak
  • Etkili olacak eğitimler, prosedürler uygulamak ve çalışanlarımıza teşvik etmek
  • Gelişen teknoloji ile kaliteyi bütünleştirmek
  • Kalite yönetim sistemini etkileyebilecek risk ve fırsatları belirlemek