“Bir araya gelmek başlangıçtır, bir arada durabilmek ilerlemedir, birlikte çalışmak başarıdır.”
Henry Ford
TEKNOMAK olarak çalışanlarımızın şirket içi motivasyonunu ve sinerjisini artırmak amacıyla dönemsel olarak çeşitli etkinlikler düzenliyoruz. Bu etkinliklerden bazıları:
Çalışanlarımızın bedensel ve sosyal gelişimi için sportif alanlarda var olmalarını destekliyoruz. Futbolun birleştirici gücünden destek alarak çalışma arkadaşlarımızın takım ruhunu yaşatacakları haftalık futbol turnuvaları düzenliyoruz. Bu turnuvalar için gerekli; takım ismi, logo ve formayı büyük bir özen ve yaratıcılıkla hazırlıyoruz.
TEKNOMAK olarak başarıya ulaşmanın yolunun mutlu çalışanlardan geçtiğine inanıyoruz. İnsanı merkeze alarak işimize yansıttığımız iletişim, saygı ve hoşgörü kavramları olmazsa olmazlarımızdandır. Şirket içinde ekipler arası sosyalleşmeyi artırmak ve birbirimizi daha iyi tanımak için kaynaşma yemekleri düzenliyoruz. Kadın çalışanlarımıza değer veriyor, her yıl Kadınlar Günü etkinlikleri ve yemekleri düzenliyoruz. Özel günlerde bir araya gelerek samimiyetimizi pekiştiriyoruz. Bunun yanında sosyal aktivitelere de yer vermeyi ihmal etmiyoruz. “O Ses TEKNOMAK” yarışması düzenleyerek çalışanlarımızın motivasyonunu destekliyoruz.
TEKNOMAK olarak çalışanlarımızın sosyal ve sportif alanlarda var olmalarını her zaman destekliyoruz. Sporun ve aktivitelerin birleştirici ruhundan destek alarak çalışma arkadaşlarımızın takım ruhunu yaşatacakları bowling turnuvaları düzenliyoruz. Bu turnuvalar için gerekli tüm ihtiyaçların takipçisi oluyor, büyük bir özveriyle karşılıyoruz.
Marka nasıl yaratılır? Hangi süreçlerden geçer? Yazılı bir reçetesi var mıdır? Vizyon ve misyon nasıl değişir? Değişen ve gelişen vizyon nasıl aktarılabilir? Jenerasyon farkları başladığında buluşma ve birleşme ortamı yaratmak mümkün müdür? Geçmişin ve geleceğin şimdiye yansımasında marka vizyonunun önemi nedir?
Bu ve bunun gibi soruların cevabını “marka tanıtım etkinliğinde” bulduk. Tarihçeyi anlatmadan bugünü anlatamayacağımız gibi, geleceği de tasarlayamazdık. Sade ve öz bir biçimde tarihçemizi hazırladık. O kadar sadeydi ki detayları konuşmamız sırasında ara cümlelerle sunduk.
Dünyanın çeşitli ülkeleri ile iş yapma şansına sahip olan biz kurucular ve yöneticiler, bu ayrıcalıklı iletişim ağını ve markaya yansıttığı gelişkin bilinci hali hazırda çalışanlarımıza ve yeni katılanlara aktarmak zorundaydık. Ne istediğimizi bildirmeden istediğimiz yöne beraber yol almak mümkün olmayacaktı. Etkinliğin sonunda çıkan soruları yanıtladık. Artık “tek dil” konuşabilecektik. Şimdi yeni başlayan çalışanlarımıza hoş geldin kutumuz ve yalın tarihçemizle ilk seslenişi yapıyoruz.
İnsandaki kalite, duyguları yönetebilmesi ile artar. Kadındaki kalite, insanın dünyaya gelmesini sağladığını ama sahibi olmadığını anladığında başlar. Bu sene kadınlar günü etkinliğimizi “Deprem ve Yardım Bilinci” farkındalığı oluşturma üzerine kurguladık. Bir depremzede davet ettik. Güzel paylaşımlar ile günü sonlandırdık. Depremden etkilenen insanların hayatına dokunabilmek amacıyla yardımlarımıza devam ediyoruz.
TEKNOMAK olarak kadın çalışanlarımız için bağışta bulunmakla kalmayıp, kendilerine bilinç oluşturmanın önemini aktarabildik.